2021 (12) 2

Vydáno: 12 / 2021
Vydavatel: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta
ISSN: 2336-6702
120 stran
Studie
Enregisterment of English Borrowing as an Advertising “voice” in French Advertisements
Antoinette Barffour, p. 7-25
The Transition from One-word to Multi-word Utterances. A Case-study of an Italian Child
Luca Cilibrasi, p. 26-42
“I’ll google it.”: Using an Online Dictionary for Conducting Repair during Pair and Group Work Activities in Upper-Secondary EFL Classrooms
Adéla Červenková, p. 43-58
“What’s pavement? — Chodník.” Code-switching in Upper-Secondary EFL Classrooms
Nikola Kupčíková, p. 59-75
In-service EFL Teachers’ Management of Participation during Teacher-fronted Whole-class Activities
David Ryška, p. 76-99
Recenze
Eva Maria Hrdinová: Kdopak by se překladu bál?: Překlad jako didaktický nástroj pro výuku cizích jazyků II.
Martin Konvička, p. 103-106
Horizonty
Výzkum falšování hlasové identity na FFUK v rámci projektu START
Tomáš Nechanský — Alžběta Růžičková, p. 109-113
Diagnostický nástroj pro posouzení vývoje komunikace u českých dětí od 8 do 30 měsíců
Nikola Paillereau, p. 114-118
Profily autorů / Authors’ Profiles
p. 119
Úvod > Vydání > 2021 (12) 2