Vydáno: 05 / 2021
Vydavatel: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta
ISSN: 2336-6702
110 stran
Studie
Plain Language in the Czech Republic, the UK, and the US: An Analysis of Tax Return Instructions
Eva Dvořáková, p. 7-19 |
|
|
Vnitrofakultní jazyková škola jako doplněk pedagogické praxe
Tomáš Gráf, p. 20-34 |
|
|
Srozumitelnost českého odborného a úředního textu — proč se jí zabývat a jak ji měřit
Jan Chromý — Silvie Cinková — Jana Šamánková, p. 37-62 |
|
|
Time-bounded Fieldwork “Ex-situ” or On Fieldwork Without Unlearning Another Language
Florian Siegl, p. 53-80 |
|
|
Recenze
Karel Šebesta a Milan Hrdlička (Eds.): Čeština jako cizí jazyk na Dálném východě
Ivana Bozděchová, p. 83-86 |
|
|
Adam Kendon: Sign Language in Papua New Guinea. A Primary Sign Language from the Upper Lagaip Valley, Enga Province
Josef Fulka, p. 87-92 |
|
|
Horizonty
Postpositive Adjectives in Language Acquisition: No Bias for Canonical Word Order
Luca Cilibrasi — Pavlína Šaldová, p. 95-100 |
|
|
K přípravě revizí RVP ZV vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura (se zaměřením na Komunikační a slohovou výchovu a Jazykovou výchovu)
Miloš Mlčoch, p. 101-104 |
|
|
Projekt Rozvoj vyučování češtiny jako druhého jazyka
Silvie Převrátilová, p. 105-106 |
|
|
Profily autorů / Authors’ Profiles
p. 107 |
|
|